Rapoo- It solutions & Corporate template

08-9937111

צור קשר

mazkirut@alu.org.il

שלח דוא"ל

ניהול משאבי האנוש

ייעוד:

שיפור התוצאות של הקיבוץ ושל החבר/ה בתחום העבודה ולימודי ההכשרה המקצועית, תוך ההתאמה המרבית האפשרית בין רצון, צורך ויכולות החבר לבין צרכי הקיבוץ.

עקרונות מנחים לניהול משאבי האנוש בעלומים:

א. מציאת האיזון בין רצון, יכולות החבר /ה וצרכי הקיבוץ.

ב. מילוי רצון החבר/ה לעבוד בענף מסוים במגבלות תקני כ"א שנקבעו לענפים.

ג. אחריות למציאת מקום עבודה מפרנס היא על החבר, צוות ניהול משאבי האנוש יסייע לחבר/ה כנדרש.

ד. אחריות ללימודי הכשרה מקצועית , הכוונת החברים והבנים ללימודים המתאימים להם ורצויים לקבוץ.

דפוסי העבודה של צוות ניהול משאבי האנוש של הקיבוץ:

1. צוות ניהול משאבי האנוש יפעל כיחידת מטה, הנותנת שירותים מקצועיים בתחום ניהול משאבי האנוש של הקיבוץ, תוך הקפדה על שקיפות לציבור חברי הקיבוץ ואתיקה מקצועית (הוגנות, אמינות, יושרה, צנעת הפרט).

2. צוות ניהול משאבי האנוש יספק שירותים לחבר/ה כפרט, לענף ולקיבוץ כמערכת כוללת.בכלל זה תעסוק הנהלת משאבי אנוש בגיבוש תוכנית רב שנתית ללימודי הכשרה מקצועית.

3. צוות ניהול משאבי האנוש יפעל תוך הקפדה על עקרונות הקיבוץ ובהתאם להחלטות הקיבוץ.

4. צוות ניהול משאבי האנוש יספק שירותים מקצועיים בתחומו בעוד האחראיות על ניהול השוטף משאבי האנוש של הענף היא על רכז הענף.

5. צוות ניהול משאבי האנוש (או נציגיו) יהיו שותפים בכל הדיונים בנושאי משאבי אנוש / כוח אדם במוסדות הניהול של הקיבוץ והענפים.

6. צוות ניהול משאבי האנוש ידאג ויתאם ניוד חברים/ות בין ענפי הקיבוץ בהתאם לצרכים.

7. תחומי האחריות והעסוק של הנהלת מש"א בתחום ההכשרה המקצועית :

שימוש בתקציב העומד לרשותה.

ריכוז כל בקשות הלימודים מהועדות השונות מהחברים ומהבנים.

קביעת תור ללימודים.

תכנון תקציבי רב שנתי של הלימודים.

גיבוש תוכנית לימודים שנתית ורב שנתית והבאתה לאשור האסיפה מדי שנה.

Alumim abc
ab מערכת הצבעות דיגיטליות הצבעה דיגיטלית אתר לקיבוץ קריאות שירות קריאות שירות